niedziela, 22 grudnia 2013

Prolog

Pilna uczennica. Dziewczyna z dobrego domu. Urocza, miła i piękna. Te słowa mogły idealnie określić Carmen Lopez. W tym roku dostała się na swoje wymarzone studia architektoniczne. Można powiedzieć, że ten rok szkolny dobrze się dla niej zapowiadał. Wynajmowała małą kawalerkę niedaleko swojej uczelni, znalazła pracę w niewielkiej kawiarni.
Jednak jeden dzień, a raczej wieczór, zmienił jej życie. Koleżanka z roku namówiła ją, żeby pójść na imprezę. Niechętnie zgodziła się, nigdy nie lubiła klubów i tańca. Wolała spędzić wieczór czytając książkę. Idąc w stronę toalety niechcący zahaczyła ramieniem o ramię jakiegoś chłopaka. Spojrzała w jego stronę i ten widok ją sparaliżował. Te oczy... błękitno-zielone, niezwykle hipnotyzujące. Jednak teraz przybrały ciemniejszą barwę jakby ich właściciel był zły. Nie zdążyła zwrócić uwagi na cały wygląd chłopaka, ponieważ on zniknął w gdzieś tłumie. Jeszcze wtedy nie zdawała sobie sprawy jak bardzo niebezpieczny jest chłopak o tajemniczym spojrzeniu.



Cześć ;) Od razu pragnę Was poinformować, że nie potrafię pisać prologów... Ale mam nadzieję, że ten nie jest najgorszy i zachęca Was do czekania na dalsze rozdziały ;3

6 komentarzy:

  1. No proszę, coś czuję, że będzie się działo. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada :) Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału .
    Fredzia z http://oliviaandherworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. OmG ! Uwielbiam to opowiadanie ! :* Zarąbisty prolog. Też bardzo lubię Arianę Grande ♥ W wolnym czasie zajrzyj do mnie
    http://this-is-my-life-brooklyn.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to na początku nie chciało mi się tego czytać, ale jak już przeczytałam kawałek to nie mogłam się oderwać. :) Informuj mnie jak możesz o nowych rozdziałach:) Dzięki http://beatles.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj, juz sie zakochałam ♡ Prolog jest super i czekam na nexta z niecierpliwością *.* Kabuum :D

    OdpowiedzUsuń